perjantai 30. lokakuuta 2009

Teeostoksilla



A.C. Perch´s Thehandel on oivallinen teenystävän piipahduspaikka Kööpenhaminassa. Kotiinviemisiksi hankimme ainakin Jouluteetä, Kaneliteetä, Kookosteetä ja Karpaloteetä. Putiikissa leijailee melkein juovuttava, mausteinen tuoksu ja teenystävää pökerryttää jo sisäänkäynnin kohdalla. Ilo on täydellinen, kun astelee vielä teesalonkiin siemailemaan kupillisen höyryävää.


Ostin muuten marketista myös pusseina jouluteetä! Ihan huippua, koska minä olen ainakin yhtä lailla pussiteen kuin pidemmän kaavan mukaan haudutettavan teen ystävä. Olen kotioloissa usein joulun alla kummastellut, miksei jouluteetä saa pusseina ja nythän sitä löysin. Voi toki olla, että Suomestakin tuota saa mutta tuote ei ole vain osunut omiin silmiini.


Tulevaa viikonloppua vietämme Århusissa retkeillen ja Kööpenhaminassa tarpoen. Ajattelimme ajella Århusissa meren rannalle syystuulien virvoitettaviksi ja huomenna taas ottaa mittaa Kööpenhaminan ihanista kaduista ja puistoista.


Rentouttavaa ja raukean leppoisaa viikonloppua myös Sinulle!



ps. Århusin Villa Collection -myymälä on kaunis. Samoin täällä on monta viehättävää Noa Noan putiikkia. Minä en tiennytkään, että Noa Noa tekee vaatteita myös pienille tytöille. Aikas ihania ovat nuo lasten mallit. Lapsista tuli vielä mieleeni, että minä olen täällä kummastellut sitä, että lapset puetaan niin kevyesti. Näin katraan hoitotätiensä seurassa olevia ehkä 2-4 vuotiaita, eikä kellään ollut pipoa päässä. Ja oli sateista ja kylmää. Me sitten villapipoinemme marssittiin kuin nähtävyytenä siitä ohitse.

3 kommenttia:

  1. Oi, miten ihanalta kuulostaa Tanskan reissunne! Aivan häkellyttävän ihana sisustuskauppa edellisessä postauksessasi. Voin vain huokailla!
    Ja mikä teeparatiisi! Minäkin olen syksyisin teeihminen, olen ihastunut Clipperin uusiin teemakuihin. Yogiteet ovat myös ihania.

    Nautinnollista viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
  2. Sarille:
    Clipperit ovat tosi maukkaita. Olen ihan samaa mieltä! Yogiteet on mulle ihan uusi juttu...täytyypä katsastaa. Kiitos vinkistä.
    Ja mukava oli tuo reissu. Pieninkin meistä viihtyi hyvin ja vasta parina viimeisenä päivänä alkoi hänellä olla pientä matkaväsymystä. Nyt ollaan taas kotona. Ja se tuntuu hyvältä. Vaikka kuinka kivaa olisi reissussa, on kotiin aina ihana palata.
    Mukavaa alkavaa viikkoa sulle!

    VastaaPoista
  3. Mutta missä kahvikauppa??? :D

    VastaaPoista