torstai 17. syyskuuta 2009

Helman laitan hulmuamaan









Minä olen hametyyppiä. Rakastan mekkoja, pitkiä hamosia ja naisellisia leikkauksia. Huomasin päivänä eräänä, että kotiäitinä ollessani olen käyttänyt hameita paljon vähemmän kuin mitä yleensä omassa työssäni. Tajusin syynkin. Raskauden aikana kertyi paljon ylimääräisiä kiloja ja lapsen syntymän jälkeen en heti saanut toimeksi oman varteni hoikistamista. Ei ollut intoa nautiskella vaatteista, kun olin kuitenkin tyytymätön siihen mitä peilistä näkyi. Viime aikoina olen saanut toimeksi! Ja tunnen taas olevani ihan oma itseni. En ole mitenkään kovin ulkonäkö-orientoitunut ihminen mutta silti tunnen iloa ollessani taas ihan normaalipainoinen. Hassua ajatella, että viime syksynä "minua" oli suunnilleen 34 voipaketillista enemmän. Hih! Muutaman kilon vielä joillakin lihaksilla aion pois rutistaa. Mutta hiljalleen.


Olen juhlistanut tähänastista saavutustani kokeilemalla vanhoja vaatteitani. Riemusta olen täällä kiljahdellut , kun olen mahtunut jo moniin lempparihameisiin. Eilen kävin vielä suosikkikaupassani (Dotty, Turussa Eerikinkadulla) ja satsasin tähän hurmaavaan Noa Noan mekkoseen. Aion käyttää tätä ihan arkena ja nauttia olostani!


Viimeinen kuva on Noa Noan katalogista.

Iloa torstai-iltaasi,
Anu

5 kommenttia:

  1. Hei,

    löysin ihanan blogisi ja samalla

    ilmoitin itseni jäseneksi.

    t. Salaisen puutarhan emäntä

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Kiitos sinulle! Ja mukavaa, kun jätit terveisiä - niistä aina niin ilahtuu. Minä tulen pian vastavierailulle sinun luoksesi.

    VastaaPoista
  3. Upea syksyisen sävyinen mekko!
    Hmmm.....eipä hirmuisen paljon ole matkaa tuohon liikkeeseen meiltäkään, joten pitänee piipahtaa....

    AUrinkoista syysviikonloppua<3

    VastaaPoista
  4. Hei Tinttarus
    Piipahda ihmeessä. Se on niin ihana putiikki. Liikkeessä myydään mm. Noa Noan ja Odd Mollyn vaatteita. Valikoima ei ole suuren suuri mutta sitäkin kauniimpi.
    Iloa viikonloppuusi!
    Anu

    VastaaPoista
  5. Hei, Anu piipahdin heti luoksesi "kylään".
    Blogisi on hurmaava !!! Kirjoitat niin kauniisti ja kuvasi ovat upeita :)
    Ihanan ihmeellinen verkostoitumisen maailma on tämä bloggeri maailma. Melkein hihkaisen aina ilosta kun kohtaan uusia tuttavuuksia, niin nytkin.
    Palaan varmasti ! T.Marianne

    VastaaPoista